Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71
-
@mr.mayhem said in Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71:
Hello @Black-Raven
I need bios unlock advanced menu for my my Acer Predator 16 - PH16-71-93Y7
I got my bios dump for you!Hi
Your mod completed. Check your messagesThis mod for this notebook ONLY !!!
@Black-Raven Hello, Could you do bios mod for me for unlocking undervolt protection and advanced settings?
-
@Black-Raven Hello, Could you do bios mod for me for unlocking undervolt protection and advanced settings?
@mypoh said in Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71:
Hi
Need your bios dump
Check your messages -
Hi!
Could you please help me to unlock hidden BIOS menu - undervolt protection and advanced settings?@Igor said in Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71:
Hi!
Could you please help me to unlock hidden BIOS menu - undervolt protection and advanced settings?Hi
Need your bios dump, check your messages -
Hi!
Could you please help me to unlock hidden BIOS menu - undervolt protection and advanced settings?@Igor said in Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71:
Hi!
Could you please help me to unlock hidden BIOS menu - undervolt protection and advanced settings?Hi
Your mod completed. Check your messagesThis mod for this notebook ONLY !!!
-
@Ali9 said in Advanced Menu Unlock for Acer Predator Helios 16 PH16-71:
Do you have the modified version that you can send to me please?
Hi
ALL mods are personal!
Need your bios dump! -
Hello,
I own an Acer Predator Helios 16 PH16-71 and would like to unlock and enable hidden advanced BIOS settings, such as Thunderbolt, Undervolting, and other advanced options not visible in the original BIOS.
I am therefore looking for a BIOS mod for this model, or assistance in safely modifying my BIOS.
Note that my BIOS version is 1.16.
I would like to emphasize that I am prepared to take the risk and would appreciate any support or guidance from BIOS modification experts.Any free assistance or practical advice would be greatly appreciated.
Thank you very much in advance, and I look forward to your kind response.